ostirala, urria 3

Eskerrik asko guztioi!


Eskerrik asko denagatik kuadrilla, primeran egon naiz zuekin kurtso hauetan. Espero dut asko ikasten jarraitzea, eta batez ere zintzoak izatea! Ziur nago andereño berriarekin oso ondo moldatuko zaretela. Zeozer nahi izanez gero hemen egongo naiz beti bezala, nire e-maila: adrian.eskola@gmail.com

Muxu handi bat!



9 iruzkin:

  1. Oso polita da jarri ditusue musubat Aimar.

    ErantzunEzabatu
  2. Eskerrik asko zuri. Espero dut Barakaldon ikustea.

    ErantzunEzabatu
  3. Ezkerrik asko zurekin gauza asko ikasi ditugulako.Musu handi bat

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Adrian. Ondo joan dakizula zure lan berrian espero dut. Oso ondo pasatu dut zurekin. Ez dut erakutsi didazuna inoiz ahaztuko. Musu handi bat. Almike.

    Enseñarás a volar,
    pero no volarán tu vuelo.
    Enseñarás a soñar,
    pero no soñarán tu sueño.
    Enseñarás a vivir,
    pero no vivirán tu vida.
    Si embargo, en cada vuelo,
    en cada vida, en cada sueño
    perdurará siempre
    la huella del camino enseñado.

    ErantzunEzabatu
  5. Ondo pasa zure eskola berrian. Musu asko. Eta berriro ikustea espero dut. Iñigo

    ErantzunEzabatu
  6. Mila esker zuei, badakizue asko ikasi dudala zuekin ere!

    ErantzunEzabatu
  7. Eskerrik asko denagatik zuri eta badakizunez, ondo portatuko dut baina zure falta nabarituko dut. Musu handi bat

    ErantzunEzabatu
  8. eskerrik asko zuri.Eta berriro ikustea espero dut

    ErantzunEzabatu
  9. Haiek agurtu beharra eta guk ongi etorria eman nahi dizugu.
    Ea animatzen zaren eta blogarekin jarraitzen duzun hemen ere!!!!
    Aurrera!

    ErantzunEzabatu

Eskerrik asko mezuagatik!